Straszyliśmy, straszyliśmy, no i wystraszyliśmy! Ogromna aktualizacja naszego spolszczenia do gry Castlevania: Lords of Shadow 2 dziś ma swoją premierę, z czego się bardzo cieszymy.
Niektórzy z Was zapytają, po co w zasadzie poprawiać już wydane spolszczenie. Przecież na tym da się grać i w ogóle szkoda czasu. Opinii będzie tyle, co komentujących – nasze stanowisko jest takie, że wiedzieliśmy, że ten projekt może być jeszcze lepszy. Wydaliśmy ten projekt bardzo szybko, bo aż trzy miesiące po oficjalnej premierze gry, ale pomimo wszelkich starań nie wszystko zdążyliśmy zrobić tak, jak byśmy tego sobie i Wam życzyli.
Z tego powodu w drugim kwartale bieżącego roku wzięliśmy się za solidne testy i wyszukiwanie niedoróbek, błędów, nieścisłości czy też innych rzeczy, które nam najzwyczajniej w świecie umknęły. W międzyczasie nadganialiśmy też inne nasze projekty, oczywiście w przerwach od codziennego życia i obowiązków z nim związanych. Zgodnie z tym, co można przeczytać w naszym urodzinowym artykule, pomagaliśmy też naszym kolegom i koleżankom ze społeczności GrajPoPolsku.pl i wszystko to sprawiło, że aktualizacja do drugiej części Castlevanii zeszła na boczny tor.
Teraz jednak wszystko jest już gotowe i z czystym sumieniem udostępniamy Wam efekty naszej pracy. Gorąco zachęcamy Was do wspierania twórców gry i kupowania Castlevanii 2 z legalnych źródeł, z których sami korzystamy. Wiemy, że niektórzy z Was czekali na tę aktualizację i bardzo nam miło, że tą cierpliwość możemy teraz wynagrodzić.
Jeśli podoba Wam się to, co robimy, to zachęcamy do udostępniania informacji o nas dalej, klikania „lubię to!” na naszym profilu na Facebooku i żywego komentowania wrzucanych przez nas treści. Jeśli znajdziecie coś, co uznacie za warte kolejnej poprawki – też nam dajcie znać.
Spolszczenie dostępne jest oczywiście TUTAJ.
Miłej zabawy!
Kawał mega dobrej roboty Panowie. Niech wam Bóg błogosławi. 🙂
A jakie zmiany wprowadza ta łatka? Ja bym chętnie zobaczył nową wersję spolszczenia Enslaved i Castlevanii lords of shadow 1 ultimate edition. Było tam parę błędów. W tym pierwszym nie zawsze pojawiały się napisy do dialogów, zamiast nich często pojawiały się nazwy plików. W tym drugim nie było opisu kilku ataków. m.in. zmodyfikowanego ataku wodą święconą z aktywowaniem magii światła, co dawało tarczę.
w C1 była poprawka dotycząca ww problemu, jeśli on nadal występuję na ostatniej wersji spolszczenia, to prosimy o kontakt.
Wspomniany problem w Enslaved faktycznie ma miejsce, ale tam nie ma dialogów, a tylko wyrazy dźwiękonaśladowcze. Poprawka obejmując ten, oraz inne zgłoszone uwagi jest w opracowaniu i ukaże się w listopadzie.